Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

2009 SKA JAG

Av cleims - 6 januari 2009 13:27


  • Tatuera mig, eller åtmindstånde bestämma mig för vad jag vill tatuera. En sak är säker i alla fall; det ska vara en text på handleden.
  • Satsa mer på skolan
  • Gå på Coldplays konsert
  • Försöka åka till Hultsfredsfestivalen
  • Blogga
  • Inte vara så negativ
  • Spara och tjäna pengar
  • Bli kär

Haha! Man kan kanske se det som nyårslöften, men det här är snarare saker som jag vill göra, inte måste. För vem bestämmer t.ex om man bli kär eller inte? Det är såna saker som ödet bestämmer, om man nu tror på det...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cleims - 17 januari 2009 01:06

Hmm… Att blogga är nog inte min grej känner jag. Men jag tror jag ska göra det till en plats där jag skriver om musiken jag lyssnar på. Det blir kul sen att gå tillbaka för att se vad jag lyssnade på i början av det här året :) . Den senaste ...

Av cleims - 11 januari 2009 20:36

  Nu har det inte blivit någon uppdatering på länge men igår försökte jag, fast då gick det inte -.- Jaja nytt försök nu! Det blir bara lite kort för snart ska jag se A lot like love som börjar 21.00 på TV4. Jag hoppas den är bra för många har sagt d...

Av cleims - 8 januari 2009 23:26

Tjoooo Jag visste att gårdagen var så bra att den skulle bli svårslagen men det var en ganska bra dag idag med. Det började dock med att jag ville sova vidare imorse men jag kom upp i alla fall och tog mig till skolan. Väl där blev det bl.a träning o...

Av cleims - 7 januari 2009 22:32

  Ja då var det dags för grammisgalan! Jag har aldrig kollat på den tidigare men samtidigt har jag heller inte varit så intresserad för musik, det är nu de senaste åren det har blivit så. Mycket tack vare Tokio Hotel men dom har jag nu lämnat bakom m...

Av cleims - 7 januari 2009 14:55

Jag har egentligen ingen lust att skriva men vad gör man inte när man känner för att skjuta upp saker? I det här fallet är det städning. Ska först och främst ta reda på mitt rum och fixa lite vid datorn, sen får vi se hur det blir.   Idag började jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards