Alla inlägg den 8 januari 2009

Av cleims - 8 januari 2009 23:26

Tjoooo

Jag visste att gårdagen var så bra att den skulle bli svårslagen men det var en ganska bra dag idag med. Det började dock med att jag ville sova vidare imorse men jag kom upp i alla fall och tog mig till skolan. Väl där blev det bl.a träning och redigering av bilder i photoshop. Och så fick jag tillbaka två prov som såg helt okej ut.


Sen var det då dags för träning! Jag hade lite bollkänsla kvar märkte jag trots att det mest var fys idag eftersom försäsongen har börjat. Det kändes faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra eftersom det har varit lov och då har jag inte kunnat få något försprång när det gäller träningen haha. När jag kom hem var klockan 21.55 och 22.00 skulle Dom kallar oss artister börja. Jag hann duscha däremellan, missade bara lite av början. Det var sista avsnittet idag och det handlade om The Hellacopters som nu har gjort sin sista spelning. Lite synd faktiskt för de har gjort bra musik.

Igår lyssnade jag lite på Backyard Babies och det var nog bland det bästa på länge. Deras musik passar in precis i det här ögonblicket! Eller ja dom här dagarna/veckorna i alla fall ;)


Nu blir det sängen och sen är det fredag !



i get a feeling i can make it on my own
like it's meant to be my kingdom and my throne
but i can only make it last a little more
if i'd only let that fire burn out of control
Backyard Babies - Nomadic

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards