Alla inlägg den 7 januari 2009

Av cleims - 7 januari 2009 22:32


Ja då var det dags för grammisgalan! Jag har aldrig kollat på den tidigare men samtidigt har jag heller inte varit så intresserad för musik, det är nu de senaste åren det har blivit så. Mycket tack vare Tokio Hotel men dom har jag nu lämnat bakom mig.


Vinnarna det här året var...


Årets grupp - Soundtrack of our lives

Årets manliga artist - Håkan Hellström

Årets dansband - Lasse Stefanz

Årets hårdrocksband - In Flames

Årets nykomling - Kleerup

Årets liveakt - Robyn

Årets jazzband - Esbjörn Svensson Trio

Årets album - Anna Ternheim

Årets låt - EMD - Jennie let me love you


Med flera!


De som uppträdde var bl.a Takida, Christian Walz, Timo Räisänen + In Flames, A Camp, Supreme Court Allstars och EMD.


Kan tillägga att vissa var lite dragna i slutet. Och man kan inte sluta älska Timo Räisänen.

Av cleims - 7 januari 2009 14:55

Jag har egentligen ingen lust att skriva men vad gör man inte när man känner för att skjuta upp saker? I det här fallet är det städning. Ska först och främst ta reda på mitt rum och fixa lite vid datorn, sen får vi se hur det blir.


Idag började jag skolan. Det känner jag mig nästan ensam om... Skönt att det var en lugn dag i alla fall, har bara en lektion på onsdagar. Imorgon är det torsdag, en av de jobbigaste skoldagarna och sen är det fotbollsträning på kvällen. Första träningen sen jullovet började! Hoppas man har lite bollkänsla kvar i alla fall ;) Det ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen, och försöka vända tillbaka dygnet. Det går inte att somna vid 3 och sen gå upp innan 7 om man går i skolan till 16.30 och har träning på kvällen. Jag är redo för förändring ! Mitt rum också hoppas jag för nu kommer jag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards